Service

Toestel defect?

Contacteer via ons een service-afspraak met de fabrikant.
Neemt u liever zelf contact op met de service dienst?

Opgelet!

Registreer altijd meteen je toestellen. Deze code kan je meestal op het toestel zelf terugvinden.
Alvorens je zelf een afspraak maakt controleer of je toestel nog binnen de garantietermijn valt en vermijd hoge reparatiekosten.
Toestel niet meer in garantieperiode? Contacteer ons. 

Dan vindt u hieronder de nodige gegevens.

https://www.atag.be/service service@atag.be 053 80 45 36
http://www.aeg.be/Support/Boek-een-technieker/
https://www.aeg.be/nl-be/support/contact-us/ 02/716.24.44
https://www.bosch-home.be/nl/service/hersteldienst 02/475.70.01
https://shop.miele.be/service repairs@miele.be + 32 (02) 451 16 16
https://www.novy.be/nl/hersteldienst +32 (0)56 36 51 02
https://www.smeg.be/nl/service service@smeg.be 03 860 96 80
https://www.siemens-home.bsh-group.com/be/nl/service/hersteldienst 02 475 70 02
Afbeeldingsresultaat voor neff https://www.neff-home.com/be/nl/service/herstelling 02 475 72 19
Gerelateerde afbeelding https://www.zanussi.be/nl-be/support/ 02 716 24 44